Doručenie kuriérom

Vašu objednávku si môžete nechať doručiť po celej Slovenskej republike. Ako najpohodlnejší spôsob doručenia môžete zvoliť doručenie kuriérom priamo na adresu, prostredníctvom společností 123 kuriér, Slovenská pošta alebo prepravnou službou GLS.

Slovenská pošta

  • Kuriér rozváža štandardne vo všedné dni od 8 do 18 hodín.
  • Doručenie balíku prostredníctvom Slovenskej pošty sprostredkováva Packeta.
  • Akonáhle balík odovzdáme, príde vám e-mail s číslom pre sledovanie zásielky online.
  • V deň doručenia balíka vám príde SMS a e-mail s časovým oknom doručenia. Pohyb svojho balíka môžete sledovať na www.packeta.sk
  • Cena doručenia je 4,40 € (doprava je spoplatnená pri objednávkach v hodnote nižšej ako 59 €)

Prepravná služba GLS

  • Cestu zásielky je možné sledovať na internete na webovej stránke tu. Spoločnosť GLS doručuje balíky vo všedné dni od 8 do 17 h.
  • V deň doručenia zásielky vás budeme kontaktovať e-mailom a SMS správou, aby ste prípadne mohli upresniť podrobnosti odovzdania – čas doručenia, zmenu adresy, ...
  • V prípade dobierky môžete uhradiť čiastku za balík v hotovosti alebo platobnou kartou priamo u vodiča pri odovzdaní zásielky.
  • Cena doručenia je 3,90 € (doprava je spoplatnená pri objednávkach v hodnote nižšej ako 59 €)

Prevzatie a reklamácie

Ak je zistená pri preberaní zásielky závada, poškodenie či nekompletnosť zásielky, je nutné ihneď na mieste spísať s obsluhou výdajne zápis o škode (obsluha je povinná ho mať pri sebe), ktorý podpíšu obe strany a príjemca si ponechá u seba jeho kópiu. Na neskoršie reklamácie spôsobené prepravou nebude braný ohľad!