Doprava a platba

 

Doprava 

Do 15 minút od odoslania objednávky vás o tom budeme informovať e-mailom. Tovar zabalíme a odošleme ihneď po prijatí vašej objednávky. Po odoslaní vás budeme informovať o odoslaní tovaru e-mailom, v ktorom uvedieme presnú sumu za tovar vrátane poštovného, spôsobu doručenia a čísla zásielky. Doručenie môžete zvyčajne očakávať do 3 dní.

Ceny a spôsoby doručenia 

Vašu objednávku si môžete nechať doručiť po celej Slovenskej republike. Ako spôsob dopravy môžete zvoliť osobný odber na partnerskom odbernom mieste sietí Zásielkovňa, Slovenskú poštu lebo službu 123 kuriér.

Pre registrovaných zákazníkov je pri objednávke v hodnote 59 € a viac doprava zadarmo. Pri objednávkach v hodnote nižšej ako 59 € je poštovné od 2,90 € do 4,20 € v závislosti od konkrétneho spôsobu dopravy.


Osobný odber v sieti Zásielkovňa 

Objednávku si môžeš nechať doručiť na viac ako 1400 odberných miest v partnerskej sieti Zásielkovňa. 

  • Objednávku môžete sledovať online. 

  • O doručení objednávky na odberné miesto budete informovaný SMS a mailom, od tejto chvíle máte 7 dní na vyzdvihnutie. 

  • Objednávku môžete vyzdvihnúť vďaka heslu v informačnej SMS a mailu. 

  • Lehotu na vyzdvihnutie si môžete prostredníctvom SMS predĺžiť až na 21 dní. 

 
123 kuriér - Kuriér pre všetkých 

  • Kuriér rozváža štandardne vo všedné dni od 8 do 19 hodín. 

  • Po podaní zásielky ti kuriérska služba zašle informačný e-mail, v ktorom nájdeš číslo tvojej zásielky, ktorú ďalej môžete sledovať on-line na stránkach kuriérskej služby. 

  • V deň doručenia ťa bude 123 kuriér informovať prostredníctvom SMS o predpokládanom čase doručenia. 

  • V prípade potreby ťa bude kontaktovať aj telefonicky. 
     

Slovenská pošta

  • Kuriér rozváža štandardne vo všedné dni od 8 do 18 hodín.

  • Doručenie balíku prostredníctvom Slovenskej pošty sprostredkováva Packeta.

  • Akonáhle balík odovzdáme, príde vám e-mail s číslom pre sledovanie zásielky online.

  • V deň doručenia balíka vám príde SMS a e-mail s časovým oknom doručenia.

  • Pohyb svojho balíka môžete sledovať na www.packeta.sk

  • Zákaznícka linka Packety je +421 221 201 135 (PO-PIA 9:00 – 18:00)

 

Prepravná služba GLS

  • Cestu zásielky je možné sledovať na internete na webovej stránke tu. Spoločnosť GLS doručuje balíky vo všedné dni 

  • od 8 do 17 h.

  • V deň doručenia zásielky vás budeme kontaktovať e-mailom a SMS správou, aby ste prípadne mohli upresniť podrobnosti odovzdania - čas doručenia, zmenu adresy, ...

  • V prípade dobierky môžete uhradiť čiastku za balík v hotovosti alebo platobnou kartou priamo u vodiča pri odovzdaní zásielky.

 

Prevzatie a reklamácie - ak je zistená pri preberaní zásielky závada, poškodenie či nekompletnosť zásielky, je nutné ihneď na mieste spísať s obsluhou výdajne zápis o škode (obsluha je povinná ho mať pri sebe), ktorý podpíšu obe strany a príjemca si ponechá u seba jeho kópiu. Na neskoršie reklamácie spôsobené prepravou nebude braný ohľad! 

 

Platba 

Objednávku môžete zaplatiť na dobierku alebo online prostredníctvom platobnej brány GoPay, ktorá umožňuje platby kartou online a rýchle online platby z väčšiny bánk.

Dobierka 

U spoločností Slovenská pošta, 123 Kuriér a GLS objednávku zaplatíte v hotovosti (alebo platobnou kartou priamo vodičovi) pri prevzatí balíka.

U spoločnosti Zásielkovňa objednávku zaplatíte priamo na výdajnom mieste, v hotovosti alebo platobnou kartou. Upozorňujeme, že niektoré výdajné miesta neprijímajú platobné karty, sledujte teda informácie uvedené u vami zvoleného výdajného miesta.

Dobierka je spoplatnená čiastkou 1 euro.
 

Priebeh platby 

Peniaze sú prevedené na účet predajcu v priebehu niekoľkých minút. Vďaka tomu môže predajca odoslať tovar rýchlejšie. Bezpečnosť transakcie garantuje tvoja banka, pretože platba prebieha priamo vo vašom internetovom bankovníctve. 

Po prihlásení do internetového bankovníctva sa zobrazí predvyplnený platobný príkaz so všetkými potrebnými platobnými údajmi, ktorý stačí potvrdiť. 
 

Platba kartou online cez GoPay 

Použitie platobných kariet VISA, MasterCard a Maestro je pohodlným a bezpečným spôsobom bezhotovostnej platby. Pre platbu kartou na internete musíte mať pre toto kartu aktivovanú – informujte sa vo svojej banke.

Údaje zo svojej platobnej karty odovzdávate priamo banke, nie predajcovi. Nikto zo zamestnancov nemá prístup k údajom o vašej platobnej karte.

Prijímame platobné karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro.

 

Ako postupovať pri platbe kartou? 

V objednávkovom formulári vyberte spôsob platby - platobnou kartou. Po odoslaní objednávky budete presmerovaný do platobnej brány, kde budete vyzvaný na zadanie údajov o vašej karte:

  • číslo platobnej karty
  • dátum ukončenia platnosti karty
  • CVV2 / CVC2 - posledné trojčíslie predtlačené na podpisovom prúžku vašej karty

Tieto údaje zadávate priamo banke, ktorá zaistí nerozlúštiteľný zakódovaný prenos dát a nám iba oznámi výsledok autorizácie a dáva tým pokyn k vybaveniu objednávky. Týmto je odstránená možnosť zneužitia vašej platobnej karty subjektom, od ktorého si tovar kupujete a voľného prenosu nechránených dát na verejnej počítačovej sieti.

 

Ako postupovať v prípade problémov? 

Pokiaľ nám banka nepotvrdí platbu vašou kartou, môže to byť z nasledujúcich dôvodov:

  • Údaje o platobnej karte neboli vyplnené správne.

  • Na vašej karte nemáte dostatok finančných prostriedkov.

  • Vyčerpali ste limit pre internetové transakcie.

  • Vašu kartu nemožno použiť pre platbu na internete – obráťte sa na vašu banku a nechajte si tento typ transakcií povoliť.

 


Apple Pay

Apple Pay ponúka jednoduchý, bezpečný a súkromný spôsob platenia na zariadeniach Apple bez nutnosti použiť fyzickú kartu alebo hotovosť. Stačí mať uloženú platobnú kartu v zariadení z ktorého chcete vykonávať úhrady.

 


Google Pay

Google Pay je služba, ktorá umožňuje ľahký a rýchly spôsob bezdotykového platenia ako s bežnou platobnou kartou. Pre používanie platobnej metódy musíte mať uloženú platobnú kartu v aplikácii Google Store, uloženú kartu v Google účte alebo v rámci prehliadača Chrome.